4 hårtrender jeg elsker

Heisann fine!

Er det noe jeg elsker, så er det å finne fine tilbehør som kan brukes i håret. Jeg har derfor samlet de 4 hårtrendene jeg er blitt helt forelsket i.

 

Store hårbøyler
Jeg elsker å bruke hårbøyler fordi de finnes i alle mulige farger, mønstre, stoff og størrelser. Er spesielt glad i hårbøyler med knyte på toppen.  

Hårklemmer
Alle mulige typer hårklemmer. Har nettopp bestilt meg en sånn stor hårklemme med perler, i tillegg til en med diamanter på. Jeg har også utallig mange hårklemmer i svart og leopardmønster. De er fantastiske til å piffe opp håret, i tillegg til at de er med på å fjerne hår fra ansiktet.

Silkebånd
Silkebånd kan brukes til så mangt. Både til å knyte rundt hestehalen, flette de inn i fletter og brukes som pannebånd. Har 2 silkebånd fra Versace, og skal prøve å begynne å bruke de mer. 

Scrunchies
Elsker scrunchies, og man finner de over alt i både leiligheten min, alle veskene mine og i jakkene mine. Bruker scrunchies hver dag, både i håret og som tilbehør rund håndleddet. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg