Glossybox // Februar 2019

Its all about love

Heisann fine!

Når jeg kom hjem idag hadde jeg fått pakke fra Glossybox i posten, noe som alltid er like gøy!

Denne månedens boks innehold masse gøye produkter som jeg tror jeg kommer til å få masse bruk ut av. Gleder meg masse til å prøve ut de ulike produktene, og om det er noe dere ønsker jeg skal ta en liten review av noen av produktene, så er det bare å si ifra.

Februar boksen inneholdt;

Benefit The Porefessional primer i reisestørrelse

– Laritzy cosmetics highlighter i fargen Glory

– Maybeauty The incredible pore strip with charcoal

– Skinchemists rose quartz youth defence lip plumper

– Karl Lagerfeld parfymeprøve til både dame og menn

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg