Lang dag

Ååh idag har vært en lang dag, men endelig (23:33) sitter jeg godt plantet i sengen med en skål popcorn og et glass kald brus!

Vi hadde fri fra skolen idag, men fortsatt har det vært en lang dag. Begynte med at jeg måtte kjøre til byn fordi jeg skulle ta påfyll med vipper, også gikk turen videre til IKEA, hvor meg og en venninne var i flere timer! Vi spiste deilige kjøttboller og dessert♥ I tillegg til at vi handlet.

Etter IKEA gikk turen til Horisont, kjøpte noe fra H&M, som jeg kan vise imorgen. Etter dette var det rett på cheerleading trening i 2 timer, og turen hjem fra trening tar rundt 1 time!

Så dere kan skjønne at sengen var god nå!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg