Feeling better

Heisann alle fine!

Jeg har da vært syk hele julen og er fortsatt syk, noe som er kjempe irriterende! Jeg har nå brukt de to siste dagene på å prøve å bli så frisk som mulig, i og med at vi har treningshelg i helgen.

Sov til kl 12 idag og når jeg stod opp ryddet jeg rommet og skiftet på sengen. Alltid deilig med ryddig rom og nytt sengetøy.

Etter dette tok jeg meg en lang og deilig dusj, noe som gjorde at jeg føler meg mye bedre! Har også tatt ansiktsmaske, og nå venter jeg bare på middag, noe jeg gleder meg veldig til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg