The Body shop favoritter

Tea tree toner bruker jeg sammen med en bommulspads, tar det i hele ansiktet uten å skylde det av. Lurt å bruke ansiktskrem når den er tørket inn i huden, i og med at man blir ganske tør i huden av den.

Strawberry smoothing face mist bruker jeg når jeg vil føle meg litt mer fresh. Bruker den som oftest flere ganger i løpet av en dag, da den er kjempe refreshing og så lukter den fantastisk godt!

Body yoghurt bruker jeg hver dag og jeg elsker den! Den tørker inn i huden på under 15 sek og man blir ikke sleip etter å ha tatt den på, så man kan ta på seg klær nesten med en gang etter man har påført den!

Tea tree scrub er en ansiktsrens, og bruker den så og si hver dag. Den er kjempe deilig på huden og man blir veldig våken av den. Denne er også litt tørkende, så lurt å smøre på en ansiktskrem etter å ha brukt den.

Tea tree oil påfører jeg med en q-tips på ‘prikker’ jeg har i ansiktet. Den kan brukes på kviser og nupper, og jeg syntes den er fantastisk! Funker som bare det. Jeg pleier å kjøpe min i London, i og med at den i Norge inneholder veldig lite tea tree oil i forhold til den som selges i andre land.

British rose plumping mask er en fuktighetsgivende ansiktsmaske som lukter helt fantastisk! Den prikker litt når man først ha påført den i og med at det er en plumping maske, men er ikke noe man irriterer seg over og er egentlig litt deilig. Huden føles ekstremt myk ut når man vasker den av! Bruker den ca 1-2 ganger i uken.

Børsten er en kosta om er egnet for påføring av ansiktsmasker, og herregud så myk og deilig den er!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg