Bildedryss // Min søndag

Våknet litt før 11, og bare lå litt i sengen før jeg stod opp for å lage med litt frokost. Var deilig å bare sove lenge og bli helt uthvilt!

Lagde meg deilig frokost, med rundstykke, avokado og tomat. I tillegg lagde jeg smoothie med bær, vanilje kesam og appelsin juice. Forfriskende frokost!

Etter frokost slappe jeg av med litt serie og youtube. Elsker søndager uten planer hvor man bare kan ligge så lenge man vil i sengen, bare se på serier og slappe helt av!

Litt utpå dagen gikk jeg på treningssenteret for å trene rygg. Har bestemt meg for å bli flinkere til å trene på treningssenter, bygge litt mer muskler og bli litt mer toned! Har vært veldig flink de 2 siste ukene, så er fornøyd med det og håper jeg klarer å opprettholde det.

Mc donalds // Burger king hører som oftest med på en søndag, hahah. Derfor dro meg og en venninne på Mc Donalds for å spise litt digg junkfood. Var sykt koselig å bare sitte der, spise og snakke masse!

Har vært en fredfull og deilig søndag, uten noe stress og uten planer! Er ikke så altfor ofte man får tid til å ikke gjøre noe, så sitter alltid stor pris på slike dager.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg