ABC Tag

Hei søte. Må si jeg har savnet veldig å blogge og begynner å bli en stund siden forrige innlegg nå, men har bestemt meg for å gi det et nytt forsøk og begynne igjen. Tenkte jeg kunne begynne med en ABC Tag som forsåvidt er en slags ‘get to know me tag’, bare at man går gjennom alfabetet. ♥ So here we go ♥

A – Age
Jeg er 20 år. 

 

B – Best Feature
Det må jeg si at må være håret mitt. 

 

C – Color
Favoritt fargen min over alt på jord er ROSAAA.

D – Deepest Regret
At jeg ikke søkte jobb i Disney World dette året. 

 

E – Everyday Starts With 
Begynner med at jeg sjekker snapchat og instagram, i tillegg til at jeg seriøst alltid må på do når jeg våkner. 

 

F – Favorite Show
Scrubs og Riverdale. 

G – Greatest Accomplishment
Å stille på VM med laget mitt i Cheerleading, som tok sted i Orlando, Florida i april i år. 

 

H – Height
Jeg er 163cm. 

 

I – In Love With 
Elsker alt som glitrer, rosa, hunder og å reise. 

 

J – Job of My Dreams
Hadde vært fantastisk å kunne dratt rundt i verden og fått betalt for å gjøre det. 

K – Kids I Want 
Dette vet jeg ikke, i og med at jeg fortsatt er ganske ung og ikke har planer om å få unger med det første. 

 

L – Last Thing I Ate 
♥ OSTEKAKE ♥

 

M – Magical Power I Want
Enten å kunne lese tanker eller å være usynlig. 

 

N – Number of Siblings
Har en lillebror, som er 18år. 

 

O – One Favorite Song
Ignite – Julie Bergan & Alan Walker. 

P – Person I Last Texted
Kjæresten min♥

 

Q – Question I’m Always Asked
Om håret mitt er ekte eller om det er extensions. 

 

R – Reasons To Smile
Er så mange grunner for å smile! Som når en hund ser på deg med hodet på skakke, eller å bli kysset på pannen♥

 

S – Sexuality 
Heterofil. 

 

T – Time To Wake Up 
Når jeg står opp, spørs på når jeg begynner på jobb. Er alt mellom 05:00 og 08:00 om morgen. 

U – Underwear Color
Rosaaaa.

 

V – Vacation Place 
Er så mange steder jeg har lyst å dra på ferie, men tenker å skrive et eget innlegg om dette♥ Utenom det så reiser jeg til Sunny Beach, Bulgaria i august og til London i november. 

 

W – Worst Habit 
At jeg biter på huden rundt neglene og at jeg knekker knokler i fingrene, tærne og i ryggen. 

 

X-Rays I’ve Had
Hahah, sykt teit men er sikkert for å få inn noe på X. Har hvertfall tatt røntgen av en finger, et kne og kragebeinet. 

 

Y – Your Favorite Drink
Iskaffe og iste. 

 

Z – Zodiac Sign
♥ Løven ♥ 

Siden dette er en engelsk tag jeg fant, så går den ikke lengre enn til Z. // Alle bilder er fra We♥It. 

Håper dere likte dette innlegget og syntes det var litt interessant. Krysser fingrene for at jeg klarer å være aktiv og flink til å blogge. 
– Silje♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg