Innkjøp // Kreta


Urban Decay de-slick complexion primer 


Urban Decay vice leppestift, i fargen Hitch Hike


Too Faced lip injection og Born this way concealer, i reisestørrelse siden jeg nesten aldri bruker sminke

All sminken er kjøpt på Sephora i Chania, så jeg er sikker på at det er ekte♥


Pull & Bear hettegenser, i lyserosa 


Stripete bukse med vide bein fra Bershka 


TY bamse fra et supermarked, måtte bare ha en siden jeg elsker disse bamsene!

Det var alt jeg shoppet i Kreta, vi var bare innom Chania en dag og fikk dessverre ikke blogget igår pga hele dagen gikk til å være i Chania med foreldrene til min kjær. Vi shoppet og spiste, i tillegg var vi ikke på hotellet igjen før nærmere halv ett og da orket jeg rett og slett ikke å blogge pga vi skulle opp tidlig idag for å pakke ferdig osv siden vi idag dro hjem♥ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg