Kreta // dag 4

Koser oss så utrolig mye her nede! Dessverre har min kjære blitt solbrent, noe som gjør at han ikke vil sole seg og dermed blir det ikke så utrolig mye soling på meg heller.. Men krysser fingrene for at solbrentheten hans er bedre til imorgen, slik at jeg kan get my tan on

 

Vi var noen timer på stranden idag med foreldrene hans og koste oss, badet med flytemadrassen vi har kjøpt og en badering som jeg hadde med meg! Elsker flytedyr og den slags.

 

Nå skal vi snart gjøre oss klare for å dra ut å spise middag, og imorgen blir det enten stranden eller shopping♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg