Rebecca Minkoff

Var blitt så utrolig lei dekselet jeg hadde på mobilen, i og med at jeg har hatt det på siden jeg kjøpte mobilen i slutten av oktober i fjord. Derfor bestemte jeg meg for å kjøpe et nytt deksel. Hadde egentlig tenkt å bestille meg et Malene Birger Pamsy deksel til iPhone 7, siden de jeg allerede har bare passer til iPhone 6.
Men så kom jeg over dette utrolig søte og fine dekselet fra Rebecca Minkoff og bestemte meg for at det var dette jeg ville ha istede♥
Dekselet finner du her

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg