Hair luxious

// Anbefaling //

For snart 1 måned siden begynte jeg på disse pillene i fra Good for meg i håp om å få litt tjukkere hår siden mitt er så sinnsykt tynt. Har kanskje ikke merket så mye av at det har blitt tjukkere, men herregud så mykt det er blitt! I tillegg til det, så har det vokst en del, noe jeg er glad for fordi jeg elsker å ha langt hår♥ Skal selvfølgelig fortsette å bruke pillene for å få lengre og sunnere hår, så får vi se med tiden om det blir tjukkere. Men må si at lengden og hvor mykt det har blitt, går opp for det at det ikke er blitt tjukkere!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg