Sunne pannekaker

Long time, no see 

Lenge siden jeg har blogget nå og har bestemt meg for å prøve på nytt! Til frokost idag laget jeg noen super gode, sunne pannekaker. Oppskriften jeg brukte har jeg tatt ut i fra en video jeg så på youtube for en stund siden. 

Det du trenger er:
– 2 dl havremel // male havregryn selv
– 3 dl melk 
– 2 egg 
– 1 banan 

Blander alt sammen også har du sunne pannekaker som du kan toppe med hva du vil ♥ Jeg toppet mine med protein peanøttsmør fra Gymgrossisten og ferske jordbær! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg