DIY // Rom dekor

Long time, now see

Heisann fine, har bestemt meg for å faktisk begynne å blogge igjen og denne gangen skal jeg ikke slutte etter 2 innlegg. 
I det siste har jeg følt meg skikkelig kreativ og har laget meg en del ting/prosjekter jeg tenkte jeg kunne vise her på bloggen, i tillegg til å forklare hvordan jeg har gått frem. 

Det jeg tenkte å vise dere idag er noe rom dekor som jeg laget, hvor jeg egentlig bare så et bilde på We♥It og fikk inspirasjon derfra. 

Dette er da knuselige Cola flasker som jeg har tatt å sprayet med spraylakk. Også puttet jeg falske, rosa blomster oppi da fargene som går igjen på rommet mitt er sølv/grå, hvit og rosa. Syntes disse ble kjempe fine og de har fått en plass på en hylle inne på rommet. 

Hva syntes du?? Kunne du tenkt deg å prøvd ut dette??

♥Silje

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg