Glossybox

Heisann fine, vet det har vært dårlig blogging de 2-3 siste dagene og grunnen til det er fordi jeg hadde eksamen både mandag og tirsdag, i tillegg var jeg på cheerleading trening begge dagene. Så fram til nå har jeg ikke gjort så mye spesielt for å si det mildt, men når jeg våknet i morges lå det en pakke til meg på sengen. 

Pakken var fra et merke kalt Glossybox, dette er noe man abonnerer på og får en boks fylt med sminke, hårprodukter, ansiktsprodukter, kroppsprodukter osv hjem i postkassen hver måned. Noen ganger får man produkter i full størrelse, mens andre ganger får man produkter i reisestørrelse. Jeg elsker konseptet og er utrolig gøy å få testet ut mye nytt jeg aldri har hørt om før. 


Slik ser boksen det kommer i ut. 


Å oppi der er det en nydelig rosa boks som inneholder produktene. 

Man får produkter fra utrolig mange forskjellige merker som man både har og ikke har hørt om før. Det koster 179kr i måned med gratis frakt og da får man 5 produkter i esken. Man tar også en slags test hvor man fyller ut hvordan hudfarge og hårfarge man har, teksturen på håret vårt, hva stil vi liker etc for å få en skreddersydd boks som passer perfekt til hver enkel person! 

Trykk >HER< for å bestille din egen Glossybox. 


Løfter man av lokket skal det slik ut, det er en nydelig boks og man ser at det er lagt mye arbeid i den. Kortet på toppen inneholder informasjon om alle produktene, hva prisen for produktet er og litt sånn. 


Her er det som kom i eksen for denne måneden, utrolig mye gøye produkter! 

Garnier Micellar Wipes som er sminkefjerner som inneholder micellar vann og silkefibre, den er skånsom mot huden og renser bra. Disse passer for både sensitiv og normal hud! 

Glam of Sweden løsvipper var noen utrolig nydelige vipper! De var lange og fyldige, akkurat slik jeg liker det. Kan ikke vente med å få testet de ut! 

Deborah Lippmann neglelakk i fargen Love in the Dunes var den perfekte fargen for meg! Jeg elsker slike lyse, beige tonede neglelakker fordi jeg føler det passer til det meste og det ser rett og slett bare utrolig fint ut! 

Deodoc Intim Wipes er PH-balanserte og allergen-frie intimservietter. Kan brukes under armene og andre intime plasser for å fjerne ekkel lukt og for å fjerne den ekle følelsen av å være svett og klam. De er perfekte til å ta med seg i vesken da de kommer i små forpakninger oppi den store. Pakningen inneholder 10 våtservietter. Kommer hvertfall til å putte noe sånne oppi vesken/sekken når jeg skal ut å bade og slikt i sommer! 

SB12 munnskyll gir det frisk pust i 12 timer. Dessuten kommer den i en fin liten reisepakning noe som gjør den lett å ta med seg i vesken over alt. Dette gjør at når man føler man har litt dårlig ånde etter en middag ute med venner eller kjæreste, er det bare til å ta en tur på badet, skylle munnen litt og vipps så har man frisk ånde igjen! 

Maestra er en thriller bok som blir utgitt 10 juni 2016, vi heldige abonnenter av Glossybox får et lite utdrag fra boken som vi kan lese. Syntes dette er utrolig fint for det kan gjøre at flere begynner å lese da dette ser ut til å være en spennende bok. Hvem vet, kanskje går jeg å kjøper hele boken når den kommer ut? 


Her er et nærbilde av produktene jeg fikk i denne månedens boks, STOR FORNØYD! 

♥Silje

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg