Min hverdagssminke

Long time, no see

Heisann, fine. Er det noe jeg har merket, så er det at jeg er utrolig dårlig til å holde bloggen oppdater. Men det ender nå, føler jeg har fått utrolig mye motivasjon til å blogge nå, spesielt siden være begynner å bli finere, jeg kan ta bilder ute og jeg er ikke like trøtt om dagene.

Jeg tenkte da at jeg kunne ligge ut et lite innlegg angående hva sminke jeg bruker til hverdags. Det skal sies da, at jeg ikke bruker så utrolig mye sminke og jeg bruker ikke sminke hver dag. Men jeg syntes selv slike innlegg er utrolig gøye å lese, å ville derfor lage et slikt innlegg selv, håper dere liker det! 🙂 

Vipper er noe jeg bruker hver gang jeg faktisk bruker sminke, er blitt helt avhengig av å ha lange, fyldige vipper etter jeg hadde vippe extensions. Vippene jeg pleier å bruke er enten fra merket Eyelure eller Ebay (De på bildet, er fra Ebay). 

Anastasia Beverly Hills Dip brow pomade bruker jeg i fargen Blonde, og jeg pleier å påføre den med ABH sin øyenbryns kost. Jeg elsker denne bryns gelén, og den varer utrolig lenge da man ikke trenger særlig mye til hvert øyenbryn. 

Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner Pot i fargen svart. Jeg er avhengig av å bruke eyeliner og denne er virkelig perfekt, den er utrolig kremete og glir på utrolig lett, samtidig så tørker den fort på øyelokket noe som gjør at man unngår å få eyeliner over alt. 

L’oreal Volume Million Lashes So Coutoure bruker til å få mine ekte viper til å blande inn med de falske vippene, bruker også denne på nede vippene for å få et mer våkent blikk. 

Teeez Oasis Gem Lipstick i fargen Carat Crimson er en utrolig nydelig, dyp burgunder rød leppestift. Den er matt og holder på leppene utrolig lenge, denne leppestiften har hatt en plass i sminkemappen min så lenge jeg kan huske. Jeg er helt forelsket i den! 

Mac Select Moisturecover Concealer i fargen NC35. Jeg har veldig lite urenheter i ansiktet og trenger derfor ikke særlig mye dekke. Denne concealeren er veldig lett og tynn, og den dekker de små rødhetene jeg har rundt nesen og under øynene. 

So Susan Haut Light Highlighting Pencil bruker jeg under øyenbrynene for å gjøre formen på brynene mer synlig og for å gjøre blikket mer åpent. Den er veldig kremete og lett å blande ut. 

The Balm Cindy-Lou Manizer Highlighter er en perfekt highlighter som ikke er så utrolig lys i forhold til andre highlightere. Jeg føler selv at den passer perfekt til min hudtone, den gir meg perfekt skimmer de stedene i ansiktet som jeg ønsker og den varer ut hele dagen. 

Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzer i fargen medium/deep er det perfekte solpudderet. Den både lukter og smaker som sjokolade da den er laget av ekte kakao pulver. Den gir perfekt farge til ansiktet og holder ut hele dagen. Den er ikke for mørk og ikke for lys, den er rett og slett bare perfekt. 

Sumita Brow Set bruker jeg oppå brynene etter jeg har formet de med brow dipen, den gjør at brynene holder seg på plass hele dagen uten å bli stive. 

♥Silje

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg