Om meg!

Heisann!

Jeg heter Silje, jeg er en 18år gammel jente fra regnbyen Bergen. På fritiden går jeg 3 VGs, på idrettslinjen, jobber og driver på med cheerleading. Jeg interesserer meg for trening, mote og sminke! 

Jeg har tidligere hatt mange blogger, men ble fort lei fordi jeg mistet motivasjonen. Motivasjonen har nå kommet litt tilbake, derfor bestemte jeg meg for å lage en ny, så får vi se hvordan det går fremover. 

Håper du vil fortsette å lese bloggen min videre og kanskje ligger igjen en kommentar 🙂

♥ Silje

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg